با استفاده از نرم افزار آموزشگاه آسان، به راحتی می توانید آموزشگاه خود را مدیریت کرده و عملکرد بخش های مختلف را بررسی نمایید. این نرم افزار قابلیت ثبت مشخصات مختلف اعضاء را دارا بوده و میتوان برای هر عضو کارت عضویت صادر نمود. در این نرم افزار، شما می توانید کلاس‌های مختلف را تعریف نموده و هر عضو می تواند در هر یک از این کلاس ها ثبت نام کند.
هر آموزشگاه ممکن است دارای خدمات مختلفی باشد که در ازای آن از اعضاء هزینه دریافت بکند. در این نرم افزار می توان خدمات مختلف مانند فروش کتاب و … را تعریف کرده و برای اعضاء مختلف اختصاص داد.
چندین گزارش از قبیل گزارش اشخاص، کلاس ها، دریافت، پرداخت، هزینه، خدمات، بدهکاران و بستانکاران، معین اشخاص و … برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات، اطلاعات و لوگو شرکت را به دلخواه خود اصلاح نمایید.
امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.
این نرم افزار برای آموزشگاه هایی مانند موسیقی، کامپیوتر، زبان، هنر، گرافیک، علوم ریاضی، برنامه نویسی و طراحی سایت، فنی حرفه ای، کنکور، کلاس های تقویتی و سایر آموزشگاه های مرتبط مناسب است.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت) – پشتیبانی رایگان – آپدیت رایگان

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyAcademy