نرم افزار حسابداری شرکتی آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، انبارداری و حقوق و مزایا کارهای مربوط به حسابهای شرکت خود را انجام داده و فاکتور فروش و فیش حقوقی صادر نمایید.
این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، حساب ها، انبارها، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و خدمات را تعریف کرد. محصولات را با مشخصات: گروه، زیرگروه، نام کالا، سریال، بارکد، بارکد دوم، موجودی اولیه، واحد، قیمت خرید، قیمت فروش، تخفیف خرید، تخفیف فروش و توضیحات می توان ذخیره کرد.
با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را در گروه های مختلف تعریف و مدیریت کرد، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا (حقوق و پایه، حق مسکن، حق خواربار و …) و کسورات (حق بیمه، مالیات و …) تعریف کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تعریف مبلغ ساعت اضافه کار، کسر کار، ماموریت، شیفت های کاری و … به صورت مجزا برای هر کارمند می باشد. همچنین، در این نرم افزار تنظیمات بیمه، مالیات و تعداد ساعات مرخصی در سال نیز تعبیه شده است. همچنین می توان ساعت ورود، ساعت خروج، جمع حضور، اضافه کار، کسر کار و اضافه کار روز تعطیل و غیبت موجه یا غیرموجه را برای هر شخص ثبت کرد.
توسط نرم افزار می توان سند حسابداری پرداخت، دریافت، هزینه و درآمد را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. تمام اسناد و فاکتورهای ثبت شده قابلیت چاپ در کاغذهای معمولی و کاغذهای حرارتی فیش پرینتر را دارند. با این نرم افزار می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد. با این نرم افزار می توان فاکتور های خرید، فاکتور های فروش و پیش فاکتور و رسیدهای ورود و حواله های خروج را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. هنگام ثبت فاکتور می توان برای هر کالا بصورت جداگانه تخفیف و توضیحات وارد کرد، همچنین گزینه تخفیف کلی و مالیات نیز در فاکتور وجود دارد.
این نرم افزار شامل بخش وام بوده و می توان یک وام تعریف و آن را به کارمندان تخصیص داد و دفترچه اقساط آن را ایجاد کرد. می توان دریافت اقساط را از طریق دریافت مستقیم یا دریافت از طریق فیش حقوقی ثبت کرد.
با نرم افزار حسابداری شرکتی آسان می توان بصورت گروهی برای کالاها سریال و بارکد تولید کرد، در بخش تولید بارکد از سه مدل مختلف بارکد EAN 13 و Code 128 و Code 39 می توان استفاده کرد. همچنین می توان مشخصات کالا و بارکد کالا را چاپ نمود.
با این نرم افزار می توان حواله های ورود و رسیدهای خروج را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین، می توان کالاهای موجود در هر انبار را به صورت جداگانه مشاهده نمود. توسط نرم افزار می توان سند انتقال کالا از یک انبار به انبار دیگر را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین می توان حواله برگشت از ورود و برگشت از خروج صادر کرد. توسط این نرم افزار می توان فرمول تولید کالا تعریف کرد و در بخش تولید کالا از فرمول استفاده کرد. با ثبت تولید کالا به موجودی کالای تولید شده اضافه گردیده و از موجودی مواد اولیه کسر می گردد.
انواع و اقسام گزارشات از قبیل گزارش موجودی کالاها، گزارش کاردکس کالاها، گزارش ورود کالا، گزارش خروج کالا، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک های پرداختی دریافتی، وام های پرداختی و اقساط دریافتی، فیش حقوقی، حضور و غیاب کارکنان و … ساخته شده است تا کاربران بتوانند موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است تا کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار شوند.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت) – پشتیبانی رایگان – آپدیت رایگان

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyAS

https://easysofts.ir/EasyAS