این نرم افزار برای محاسبه و چاپ فیش حقوق و مزایای و همچنین ثبت ورود و خروج کارمندان و کارکنان شرکت ها و سازمان ها طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توان لیست کارمندان شرکت را در گروه های مختلف تعریف و مدیریت کرد، همچنین برای هر کارمند به صورت مجزا موارد حقوق و مزایا (حقوق و پایه، حق مسکن، حق خواربار و …) و کسورات (حق بیمه، مالیات و …) تعریف کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تعریف مبلغ ساعت اضافه کار، کسر کار، ماموریت، شیفت های کاری و … به صورت مجزا برای هر کارمند می باشد. همچنین، در این نرم افزار تنظیمات بیمه، مالیات و تعداد ساعات مرخصی در سال نیز تعبیه شده است. این نرم افزار شامل بخش وام بوده و می توان یک وام تعریف و آن را به کارمندان تخصیص داد. پس از پر کردن موارد تعاریف و تنظیمات می توان فیش حقوقی ماهانه برای هر کارمند صادر و ذخیره و چاپ نمود.
با این نرم افزار می توان ساعت ورود، ساعت خروج، جمع حضور، اضافه کار، کسر کار و اضافه کار روز تعطیل و غیبت موجه یا غیرموجه را برای هر شخص ثبت کرد.
چندین گزارش نیز برای مدیران ساخته شده است تا آنها موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است تا کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار شوند.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت)

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasySalaryPlus