نرم افزار مدیریت ارز دیجیتال آسان (حسابداری ارز دیجیتال آسان) به شما کمک می کند سبدهای ارزهای خود و دیگران را در صرافی های مختلف به راحتی مدیریت کرده و گزارش سود و زیان تهیه نمائید. این نرم افزار دارای امکانات ثبت واریز، برداشت، خرید، فروش و انتقال ارز می باشد. در این نرم افزار می توان اشخاص، صرافی های مختلف را تعریف کرده و خرید، فروش و انتقال ارز را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین توسط نرم افزار می توان واریزها و برداشت ها را ثبت نمود.
کلیه نمادهای ارزهای دیجیتال (رمز ارزها) از قبل در نرم افزار تعریف شده است و با زدن دکمه بارگذاری اطلاعات، نمادهای جدید ثبت شده به نرم افزار اضافه می گردد، همچنین قیمت نمادها از طریق دکمه بارگذاری قیمت بصورت اتوماتیک و آنلاین قابل دسترس می باشد.
در این نرم افزار تنها کافی است فعالیت روزانه ارزی خود را در نرم افزار ثبت نمایید سپس نرم افزار تمامی محاسبات مورد نیاز را انجام خواهد داد.
منظور از فعالیت روزانه تنها شامل ثبت واریزها، برداشت ها، خریدها، فروش ها و انتقال ها می باشد.
محاسبات نرم افزار شامل:
جمع ارزش ارزها، جمع مبلغ خرید، جمع مبلغ فروش، جمع سود و زیان، جمع واریزها، جمع برداشت ها، جمع کارمزدها، جمع مانده صرافی، دارائی کل و … می باشد
گزارشات کامل از قبیل گزارش موجودی ارزها، کاردکس ارزها، گزارش خریدها، گزارش فروش ها، انتقال ها، واریزها، برداشت ها، گزارش سود و زیان، گزارش امورمالی و … برای کاربر ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. همچنین در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات را به دلخواه خود اصلاح نمایید. امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت)

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyCoin