امروزه اکثر افراد در زندگی روزمره خود با داده های مختلفی (مانند اطلاعات اشخاص، حساب بانکی و یا اطلاعات حساب کاربری در سایت ها، شبکه های اجتماعی، ایمیل و …) سر و کار دارند و بعلت کثرت و بعضا پیچیده بودن آن ها، معمولا داده ها را در فایل های تکست، اکسل و یا فرمت های دیگری نگه می دارند که پیدا کردن و مدیریت فایل ها نیز مشکلات خاص خود را دارد.
با توجه به موارد اشاره شده، برای مدیریت کارهای روزانه خود نیازمند مدیریت داده ها بصورت یکپارچه وجود دارد. با استفاده از نرم افزار مدیریت پسورد آسان، به راحتی می توانید اطلاعات خود را مدیریت کرده و داده مورد نظر خود را ثبت، ویرایش و یا جستجو نمائید.
در این نرم افزار برای مدیریت بهتر داده ها، از 6 نوع داده مختلف شامل کلمه عبور، حساب بانکی، متن امن، ارز دیجیتال، مشخصات اشخاص و سایر داده ها استفاده شده است. برای دسته بندی داده های یکسان، هر یک از انواع داده ها می توانند شامل یک یا چند گروه داده باشند. برای امنیت بیشتر اطلاعات، داده های حساس مانند کلمات عبور بصورت رمز شده ذخیره شده و در حالت پیش فرض در پنجره های مختلف نمایش داده نمی شوند.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت) – پشتیبانی رایگان – آپدیت رایگان

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyPassword