• مديريت ليست اشخاص و کارکنان شرکت (ذخيره و چاپ اطلاعات کامل پرسنل)
  • مديريت ليست گروه اشخاص
  • تعريف مجزای ليست حقوق و مزايا (حقوق پايه، حق مسکن، بن نقدی، پاداش و …) برای هر کارمند
  • تعريف مجزای ليست کسورات برای هر کارمند
  • امکان بارگذاری لیست حقوق و دستمزد بصورت اتوماتیک
  • تنظيمات اضافه کار، کسر کار، حق ماموريت، مرخصی سالانه، روز تعطیل و غیبت برای هر کارمند
  • تنظيمات ماليات و حق بيمه بر اساس قانون کار
  • امکان بارگذاری مالیات و بیمه بصورت اتوماتیک
  • مديريت ليست شیفت های کاری
  • تعريف مجزای ساعت کار برای هر کارمند
  • ثبت ورود و خروج روزانه کارکنان با تاریخ و ساعت سیستم و دستی
  • محاسبه جمع حضور، اضافه کار، کسر کار و اضافه کار روز تعطیل
  • پرسش هنگام ثبت اضافه کار و کسر کار
  • مديريت و تخصیص وام به کارمندان
  • صادر کردن فيش حقوقی ماهانه برای هر کارمند (ذخيره و چاپ به صورت گرافيکی)
  • امکان ثبت و چاپ گروهی فیش های حقوقی
  • امکان صدور فیش حقوقی بصورت روزانه
  • تهیه فایل حواله گروهی بانک ها، فایل پایا، فایل بانک ملی و فایل بانک ملت
  • ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فيش حقوقی
  • تنظیم اندازه لوگو و فونت بخش های مختلف گزارشات
  • گزارشات کامل کارمندان و فيش های حقوقی برای مديران شرکت
  • گزارشات کامل از حضور و غیاب کارکنان از تاریخ تا تاریخ براساس کارکنان
  • امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل
  • امکان تبدیل گزارشات به PDF
  • تهيه پشتيبان از نرم افزار و بازيابی پشتيبان و بروزرسانی نرم افزار
  • نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سيستم ها تنها با چند کليک

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت) – پشتیبانی رایگان – آپدیت رایگان

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasySalaryPlus