نرم افزار حسابداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حسابهای خود را انجام داده و فاکتورها و امور مالی خود را مدیریت نمایید. این نرم افزار دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور از طریق سریال کالا و بارکد خوان می باشد.
در این نرم افزار می توان اشخاص، حساب ها، کالاها (کالاها در سه لایه تعریف می شوند) و خدمات را تعریف کرد.
محصولات را با مشخصات: گروه، زیرگروه، نام کالا، سریال، بارکد، بارکد دوم، موجودی اولیه، واحد، قیمت خرید، قیمت فروش، تخفیف خرید، تخفیف فروش و توضیحات می توان ذخیره کرد.
توسط نرم افزار می توان سند حسابداری پرداخت، دریافت، هزینه و درآمد را ثبت، ذخیره و چاپ نمود. تمام اسناد و فاکتورهای ثبت شده قابلیت چاپ در کاغذهای معمولی و کاغذهای حرارتی فیش پرینتر را دارند. با این نرم افزار می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد.
با این نرم افزار می توان فاکتور های خرید، فاکتور های فروش و پیش فاکتور را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ (بصورت کاغذ A4 و A5 و حرارتی و فاکتور رسمی) نمود. همچنین، می توان فاکتور برگشت از خرید و برگشت از فروش ذخیره کرد.
هنگام ثبت فاکتور می توان برای هر کالا بصورت جداگانه تخفیف و توضیحات وارد کرد، همچنین گزینه تخفیف کلی و مالیات نیز در فاکتور وجود دارد
چندین گزارش از قبیل گزارش موجودی کالاها، کاردکس کالاها، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک های دریافتی و … برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. همچنین در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات را به دلخواه خود اصلاح نمایید. امکانات ارسال پیامک خودکار، تهیه پشتیبان و بازیابی پشتیبان نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت)

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyAccounting