امروزه استفاده از کلوب هایی که دارای بازی های متفاوت (مانند بولینگ و بیلیارد و …) هستند، متداول شده است. با توجه به اینکه نحوه محاسبه هر یک از آنها متفاوت می باشد و گاها وابسته به بازه زمانی استفاده از آن بازی می باشد، مدیریت آن ها پیچیده خواهد بود.
با استفاده از نرم افزار باشگاه بازی آسان به سادگی می توان بر این مشکلات فائق آمد و بخش های مختلف باشگاه را مدیریت کنید. این نرم افزار قابلیت تعریف انواع بازی های مختلف (با آیتم های متنوع) را داشته و با تعریف میزهای بازی می توان آن را به اشخاص اختصاص داد و فاکتور صادرکرد. همچنین مدیریت امور مالی (حساب ها، هزینه ها، دریافت ها، پرداخت ها و ….) و فروشگاه (کالا یا خدمات) از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.
چندین گزارش از قبیل گزارش دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، فاکتورها و گزارش بدهکاران و بستانکاران و … برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. همچنین در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات را به دلخواه خود اصلاح نمایید.
امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.

این نرم افزار برای مدیریت کلوب ها و مراکز تفریحی که شامل انواع بازی ها هستند مناسب می باشد.
از جمله این بازی ها می توان به بازی بیلیارد (ایت بال، اسنوکر، ناین بال و …)، بازی های کامپیوتری (پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو و …)، بازی تنیس روی میز (پینک پونگ)، بازی فوتبال دستی، بازی بولینگ، بازی ایر هاکی و سایر بازی های مرتبط اشاره کرد.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت) – پشتیبانی رایگان – آپدیت رایگان

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyGameClub