“نرم افزار باشگاه بدنسازی آسان” برای مدیریت اعضاء و امور مالی باشگاه بدنسازی طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید باشگاه خود را مدیریت کرده و عملکرد بخش های مختلف را بررسی نمایید.
این نرم افزار قابلیت ثبت مشخصات مختلف اعضاء را دارا بوده و میتوان برای هر عضو کارت عضویت صادر نمود. همچنین می توانید بصورت جلسه ای یا زمانی (روزانه) برای اعضای مختلف جلسه اختصاص داده و مانده اعتبار آنها را مشاهده نمائید. هنگام ثبت ورود، میزان اعتبار قابل مشاهده بوده و در صورت تائید از جلسات کسر می شود.
هر باشگاه ممکن است دارای خدمات مختلفی باشد که در ازای آن از اعضاء هزینه دریافت بکند. در این نرم افزار می توان خدمات مختلف از جمله هزینه عضویت، بیمه و … را تعریف کرده و برای اعضاء مختلف اختصاص داد.
اگر مربیان نیازمند مدیریت تغذیه، تمرینات و یا نحوه پیشرفت در آیتم های مختلف برای اعضاء هستند، می توانند از بخش های مختلف این نرم افزار (برنامه های رژیمی، مشخصات بدنی و برنامه های تمرینی) استفاده نمایند.
چندین گزارش از قبیل گزارش اشخاص، مانده حساب ها، اعضای باشگاه، ورود و خروج، دریافت، پرداخت، هزینه، خدمات، بدهکاران و بستانکاران، دفتر معین اشخاص، امور مالی و … برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند.
در بخش تنظیمات می توانید فونت های نمایش داده شده در گزارشات، اطلاعات و لوگو شرکت را به دلخواه خود اصلاح نمایید.
امکان تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است که کاربر اصلی قابلیت تعریف و محدودسازی کابران دیگر را دارد و کاربران با نام و رمز عبور خود وارد نرم افزار می شوند.
این نرم افزار برای باشگاه های بدنسازی، پیلاتس، یوگا ، تی‌ آر ایکس، سخره نوردی و … مناسب است.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت) – پشتیبانی رایگان – آپدیت رایگان

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyFitness