نرم افزار مدیریت چک آسان به شما کمک می کند کارهای مربوط به چک و حسابهای خود را انجام داده و چک های پرداختی و دریافتی خود را ثبت و چاپ نمایید.
در این نرم افزار می توان اشخاص، بانک ها و حساب های موجود را تعریف کرد.
با این نرم افزار می توان چک های پرداختی و چک های دریافتی را به سادگی ثبت و ذخیره نمود. همچنین، می توان وضعیت چک های دریافتی و پرداختی را به صورت در جریان، پاس شده، برگشت شده یا باطل شده تغییر داد.
این نرم افزار شامل بخش مربوط به چاپ چک بوده و توسط آن می توان یک چک صیاد را چاپ کرد. طراحی و پیاده سازی این بخش از نرم افزار کاملا دقیق با قالب چک صیاد بوده و قابلیت چاپ با انواع پرینترها را دارد. با ورود به فرم چاپ چک و پر کردن موارد مورد نیاز همانند تاریخ چک، مبلغ چک، در وجه، شناسه اشخاص و … و زدن دکمه چاپ می توان چک را چاپ نمود. همچنین می توان فونت اعداد و حروف را تغییر داده و قالب مبلغ حروف را در چهار حالت (فقط ریال، فقط تومان، ریال معادل تومان، تومان معادل ریال) تنظیم کرد.
چندین گزارش از قبیل گزارش چک های دریافتی، گزارش چک های پرداختی، گزارش اسناد انتقالی و … برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است تا کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار شوند.

دانلود رایگان – حجم کم – نصب آسان – بدون قفل سخت افزاری – یک ماه رایگان (نسخه اصلی بدون محدودیت)

دانلود رایگان از سایت: https://product.easysoft.ir/EasyCheck